fbpx

Keto blog

if_thumbnail
Időszakos böjt
Az időszakos böjt segíti a zsírégetést, az anyagcserét, stabilizálja az inzulin szintet és csökkenti a gyulladások mértékét, kialakulását. Nem mellesleg tökéletesen passzol a ketogén diétához!
Olvass tovább
vitaminok háttér
Vitaminok és ásványi anyagok a keto során
A keto során is szükséges a hiányzó vitaminokat és ásványi anyagokat táplálékkiegészítőkkel pótolnod! Nézzük meg mit és mikor érdemes szedned!
Olvass tovább
testzsír mérés
A testzsír mérés 5 biztos módszere
Bemutatunk 5 különböző árú, bonyolultságú és pontosságú lehetőséget a testszír százalék mérésére.
Olvass tovább
pattanás
A ketogén diéta veszélyei
A ketogén diéta veszélyei általában csak a kezdeti időszakban jelentkeznek, azonban így sem árt tisztában lenned az esetleges tünetekkel és gyógymódokkal!
Olvass tovább
A ketogén diéta bevezetése 14 nap alatt
A ketogén diéta bevezetése 14 nap alatt
Útmutató a ketogén diéta gyors és biztonságos elkezdéséhez.
Olvass tovább
folyadék bevitel
9 tipp a megfelelő folyadékbevitel eléréséhez
A folyadék utánpótlás kulcsfontosságú a keto diéta során. Íme 9 könnyen alkalmazható trükk, melyekkel könnyebben érheted el a kitűzött célt!
Olvass tovább
Futók
Sportolás és energiatermelés
A sportolás kiemelten fontos minden esetben, így a ketogén diéta során is! Bemutatjuk kinek, milyen formában érdemes azt végeznie.
Olvass tovább