fbpx
ketozis logo nagy

Ketozis.hu

Lájkold a Facebook oldalunkat, kövess minket az Instán és csatlakozz a Facebook csoportunkhoz is!

Betartható étrend

A diéta jelentős részét zsírban és fehérjében gazdag ételek, húsfélék, tojás, zöldségek, tejtermékek adják melyekből kiváló ételeket készíthetsz. Mindössze a szénhidrátban gazdag ételekről kell lemondanod a siker érdekében!

Kirobbanó közérzet

A megváltozott étkezési szokásaid fogyáshoz, egész napos extra fizikális és mentális energiához (búcsút inthetsz a gyakori éhségérzetnek is) juttatnak, hogy Te is kihozhasd magadból a maximumot!

Javuló egészség

A ketogén étrend többet között visszafordíthatja a 2-es típusú cukorbetegséget, megelőzheti a rák kialakulását és kiegyensúlyozza a koleszterinek arányát a szervezetedben!

Keto receptek

 

Nincs ötleted a következő étkezésre?

Folyamatosan bővülő ketogén recepttárunk rengeteg ötlettel vár!

Levesek, főételek, pár perces gyors kaják, italok és édességek.

Minden recept részletes leírással és tápanyag kalkulációval készült!

Mit ehetek a ketogén diéta során?

Kattints az egyes képekre további infóért!

Húsfélék

Húsfélék

Miután a húsfélék nem tartalmaznak szénhidrátot, a ketogén diéta egyik legfontosabb részét képezik. Elsősorban a zsírosabb húsok (sertés, marha), illetve a halak fogyasztása ajánlott.

Zöldségek

Zöldségek

Köretként a zöldségek szolgálnak a diétában, azonban itt már jobban kell figyelned arra, hogy melyikből mennyit eszel. Ökölszabályként elmondható, hogy a föld felett termő, zöld színű zöldségek illenek legjobban az étrendbe.

tejtermekek négyzetes

Tejtermékek

A tejtermékek fogyasztása egy gyakran vitatott téma a keto során.

Nézzük meg mely fajták mikor, milyen mennyiségben és kinek ajánlottak fogyasztásra.

Gyümölcsök

Gyümölcsök

A legtöbb gyümölcs sajnos túl sok fruktózt tartalmaz ahhoz, hogy nagy mennyiségben fogyasztható legyen a ketogén diéta alatt, azonban szerencsére vannak kivételek!

Magvak

Magvak

A magvak és a kemény héjas gyümölcsök tele vannak egészséges zsírokkal, így fogyasztásuk nem csak megengedett, de ajánlott is! Érdemes azonban ennél a kategóriánál is utána járni, melyek a kerülendő fajták.

Italok

Italok

A megfelelő mennyiségű folyadék bevitel a ketogén diétában is kiemelten fontos, azonban a legtöbb, hozzá adott cukrot tartalmazó terméket kerülnöd kell! Alkoholt is fogyaszthatunk a diéta alatt, természetesen továbbra is csak mértékkel!

Édesítőszerek

Édesítőszerek

A cukor kiiktatása az egyik alappillére a ketogén diétának, azonban vannak más lehetőségek az édes íz elérésére.

Sikertörténetek

csilla-es-gergo-négyzet

Csilla és Gergő

2018-ban ismerkedtünk meg a ketogén diétával.

Először csak egy gyors fogyásért vágtunk bele, azonban azóta is kitartóan csináljuk, a rengeteg pozitív mellékhatása miatt...

teodora profil

Teodóra

Túl az ötvenen és két gyermeken, sajnos évek óta jeletős súly felesleggel küzdöttem.

A ketogém diétával végre sikerült lefogynom és sokkal egészségesebbnek, energikusabbanak is érzem magam...

uncle sam

A te történeted

Várjuk a Ti sikersztoriaitokat!

Amennyiben úgy érzed a tapasztalataid másnak is hasznosak lehetnek, oszd meg velünk a történeted!

Cikkek

Időszakos böjt

Az időszakos böjt segíti a zsírégetést, az anyagcserét, stabilizálja az inzulin szintet és csökkenti a gyulladások mértékét, kialakulását. Nem mellesleg tökéletesen passzol a ketogén diétához!

Vitaminok és ásványi anyagok a keto során

A keto során is szükséges a hiányzó vitaminokat és ásványi anyagokat táplálékkiegészítőkkel pótolnod! Nézzük meg mit és mikor érdemes szedned!

A testzsír mérés 5 biztos módszere

Bemutatunk 5 különböző árú, bonyolultságú és pontosságú lehetőséget a testszír százalék mérésére.

A ketogén diéta veszélyei

A ketogén diéta veszélyei általában csak a kezdeti időszakban jelentkeznek, azonban így sem árt tisztában lenned az esetleges tünetekkel és gyógymódokkal!

A ketogén diéta bevezetése 14 nap alatt

Útmutató a ketogén diéta gyors és biztonságos elkezdéséhez.

9 tipp a megfelelő folyadékbevitel eléréséhez

A folyadék utánpótlás kulcsfontosságú a keto diéta során. Íme 9 könnyen alkalmazható trükk, melyekkel könnyebben érheted el a kitűzött célt!

Sportolás és energiatermelés

A sportolás kiemelten fontos minden esetben, így a ketogén diéta során is! Bemutatjuk kinek, milyen formában érdemes azt végeznie.